Με παίκτη λιγότερο από το 48ο λεπτό, η ΑΕΚ έφερε τούμπα το ματς και έφυγε νικήτρια, 3-2, από το Περιστέρι, κόντρα στην αξιόμαχη Κηφισιά. Μόλις στο 7ο λεπτό, οι, τυπικά, γηπεδούχοι έχασαν τεράστια ευκαιρία να ανοίξουν το σκορ, όταν, σε εκτέλεση πέναλτι, ο Τεττέη νικήθηκε από το Στρακόσα. Όμως, επτά λεπτά αργότερα, ο φορ της Κηφισιάς άνοιξε το σκορ και, στο 14', ο Παντελίδης έκανε το 2-0. Με τη συμπλήρωση 45 λεπτών, ο Καλοσκάμης μείωσε για την ΑΕΚ, η οποία έμεινε με δέκα παίκτες, λόγω αποβολής του Ρέλβας. Γιόβιτς και Μαρίν πέρασαν στο ματς, με τον Σέρβο να ισοφαρίζει στο 60ο λεπτό και τον Ρουμάνο να ευστοχεί σε εκτέλεση πέναλτι, στο 90'+2', υπογράφοντας την ολική ανατροπή, για λογαριασμό της ΑΕΚ.
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:
