Με γκολ και ασίστ του Τσικίνιο, ο Ολυμπιακός απέδρασε από το Πανθεσσαλικό, νικώντας 2-0 τον Βόλο. Στο 0-0, ο Βόλος, σε δυο περιπτώσεις, έφτασε πολύ κοντά στο να ανοίξει το σκορ, ωστόσο, στο 77', ο Πορτογάλος μεσοεπιθετικός έκανε το 0-1 και, στο 86', έδωσε την πάσα στον Ρέτσο, για το τελικό σκορ.
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:
