Στο "Γ. Καραϊσκάκης", ο Βόλος άντεξε μέχρι το τρίτο λεπτό, όταν και δέχτηκε το πρώτο γκολ από τον Ολυμπιακό. Η ομάδα του Πειραιά επικράτησε 3-0, ανοίγοντας το σκορ στο 3' με τον Ελ Καμπί, για να έρθει ο Μπάμπης Κωστούλας, τέσσερα λεπτά πριν από τη λήξη του ημιχρόνου, να διπλασιάσει τα τέρματα των γηπεδούχων. Το τελικόπ 3-0 διαμόρφωσε, στο 66ο λεπτό, ο Ζέλσον Μαρτίνς.
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:
